چگونه بیماری کلیه پلی کیستیک مختل عملکرد کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه بیماری کلیه پلی کیستیک مختل عملکرد کلیه

چگونه بیماری کلیه پلی کیستیک را مختل عملکرد کلیه؟ بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD) یک اختلال ژنتیکی کیستیک کلیه است، آن است که با حضور multiplecysts به طور معمول در هر دو کلیه و یا یک کلیه مشخص می شود. کیست های متعدد هستند و پر از مایع هستند، با بار رفتن، آن کیست تبدیل خواهد شد بزرگتر و بزرگتر، و در نتیجه بزرگ شدن گسترده از کلیه ها. همانطور که کلیه های آسیب دیده، عملکرد کلیه خواهد فراز به روز سطح به روز کاهش می دهد.
چگونه به منظور بهبود عملکرد کلیه در PKD؟
همانطور که در بالا عملکرد پایین کلیه ذکر شده است توسط کیست بزرگ ایجاد می شود، بنابراین اگر شما می خواهید برای بهبود عملکرد کلیه، شما باید به کوچک شدن کیست و پس از آن را برخی از اقدامات برای تعمیر کلیه های آسیب دیده.
چه نوع از درمان برای بهبود عملکرد کلیه مفید است؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری طب سنتی گیاه چینی، آن را تا به اثر قابل توجه در درمان بیماری کلیه، از جمله PKD. با کمک این درمان، ما می توانیم درد که PKD را و جلوگیری از عوارض که کیست منجر به کاهش می دهد.
چگونه می توان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی بهبود عملکرد کلیه؟
مواد فعال پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند وضعیت گردش خون از رگ های خونی و کیست بهبود و نرم کردن دیوار کپسول، در نتیجه افزایش نفوذپذیری دیواره کپسول و مهار ترشح سلول های دیواره کپسول. در چنین راهی، کیست می تواند منقبض شده و مهار می شود.
علاوه بر این، این درمان می تواند گردش خون، کمک می کند که به ارائه تغذیه بیشتر به کلیه ها ترویج، بنابراین برای تعمیر بافت کلیه آسیب دیده.
پس از کیست کنترل و کلیه های آسیب دیده آسیب دیده، عملکرد کلیه را می توان به تدریج بهبود یافته است. با این حال، بافت کلیه نکروز را نمی توان ترمیم، بنابراین اگر شما می خواهید برای دریافت اثر درمانی بهتر، شما باید این درمان به عنوان اوایل به عنوان شما می توانید.





:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: